SOMMERFAVORITTER

Øl er en nødvendighed hele året rundt. Især om sommeren!
Min store guldhalskæde fra H&M har erstattet mit andet guld-bling, da det blev væk.
Shorts er en nødvendighed i sig selv, desværre har jeg ikke rigtig andre end disse shorts fra Monki.
Mit Wood Wood-net som jeg købte sidste år bruger jeg stortset hver dag!
Jeg har voldsomt mange stribede bluser, og de er nok en af mine største svagheder når det kommer til tøj. Hvis jeg ikke ved hvad jeg skal tage på, fyrer jeg bare et stribet bluse og et par sorte jeans på. Den på billedet er genbrug.
Mine nye Vans slip-on er jeg blevet rigtig glad for, og de vil blive brugt MEGET her i sommeren.
Jeg har ét par solbriller der klæder mig, og det er disse fra Moss Copenhagen, og så kostede de kun 60 kroner. Fandeme lækkert.
Jeg er ikke rigtig en parfume-pige, og har egentlig aldrig været det. Til gengæld bruger jeg Elizabeth Ardens green tea scent spray, som er meget fin og ikke for kraftig og unaturlig.
Selvfølgelig vil suede-jakken fra Monki også blive skambrugt, i hvert fald de dage hvor vejret rent faktisk tillader en jakke (som i dag).

8 kommentarer:

  1. Vild fed blog! hvordan har du lavet din header? vil du ikke være rigtig sød at svare inde på min blog for så er der støre chance for at jeg ser det? <3

    amalienel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg har bare lavet den i paint

      Slet
  2. Sikke nogle skønne favoritter - jeg elsker sådanne indlæg, de er en rigtig god inspirationskilde til sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. taaaak! overvejer også at komme med flere af den slags!

      Slet
  3. Jeg tror også jeg vil have skaffet en enormt mængde af stribede trøjer til sommerferien!

    SvarSlet
    Svar
    1. kan kun anbefale det ;) ved ikke hvordan jeg skulle kunne klare mig uden (skriver en clara som i dagens anledning kun er iført stribet t-shirt og trusser)

      Slet
  4. Elsker din blog Clara, hvor har du lavet din header?

    SvarSlet