LÆSEFERIE

 Har haft tømmermænd og spist zapp-is.
 Har klatret i træer.
 Har gået aftentur ved Nyhavn.
 Har drukket øller sidste skoledag.
 Har spist lækker hjemmelavet koldskål.
 Har haft tømmermænd og (mange) blå mærker og sår over hele kroppen efter nøgenbadning. 
 Har leget skatergurls i Kulhuse.
 Har spist lækker pizza med søde piger.
Har kørt hurtigt på Lærkes puch.

Har haft den bedste ferie indtil videre, og den bliver kun bedre. I aften skal jeg hjem til Lasse og holde campmøde, i morgen skal jeg til Malmø, på lørdag spiller jeg forestilling, og i næste uge skal jeg til Gilleleje med pigerne. Jeg har på fornemmelsen, at den her sommer, bliver en af de bedre. 

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - zappis er sikkert en god tømmermændskur!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder - hvad bruger du til at fotografere?

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! disse billeder er bare taget med min iphone, men ellers bruger jeg nikon d3100

      Slet
  3. Vi får den bedste sommer, det er der ingen tvivl om! og forhåbentlig endnu flere sjove minder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <333333

      Slet
  4. hvor lækkert! :-)
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet