HOLD ON

Kommer lige med et (ifølge mig selv) rigtig godt kjoletip! For hvis I (ligesom mig) har et lidt stramt budget i denne måned, men mangler lidt sommertøj til f.eks. Roskilde, så koster ovenstående kjolen kun 80,- i H&M, og den er ikke engang på tilbud. Den kan fås i flere forskellige farver og mønstre, men for mit vedkommende blev det kun til den stribede. I morgen skal jeg fejre sankt hans i Søndermarken og se søde venner spille teater, og mon ikke jeg (som hvert evig eneste år) ender på Kalvøen?

8 kommentarer:

  1. Mange tak for tippet, jeg skal helt klart ind og lure!
    - God Sankt Hans

    SvarSlet
  2. Jeg har ledt og ledt på H&M's hjemmeside, kan du ikke lige skrive et link, så vil du være den sødeste!

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg kan heller ikke finde den derinde :(

      Slet
  3. Hvor er den fin, også til så billige penge!

    http://carolineschioldann.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Lovely!
    Hvordan redigerer du dine billeder så tumblr-agtige? Tips - ja tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. tjo altså, det er svært at forklare... jeg får bare en ide, og så gør jeg det

      Slet
  5. Ej hvor sjovt, var du virkelig inde og se Hippieliv i Søndermarken? Så VAR det dig jeg så blandt tilskuerne! Gud hvor morsomt!
    anatomic-fashion.blogspot.dk

    SvarSlet