DET SMAGER LIDT AF SOMMER

 Nød solen på naturgeografiekskursion, i stedet for at kigge på sten og jord. Hvem kan bebrejde os?
 Et billede fra min fødselsdag som blev holdt i mit lille haveskur.
 Regn kommer man ikke uden om i den danske sommer. Men at min cykelkæde lige skulle knække på vej i skole i meget vådt regnvejr, var ikke nødvendigt!

Jeg skal bruge min lille miniferie på irriterende mange afleveringer og arbejde, så det bliver nok ikke den mest festlige weekend for mit vedkommende. I morgen skal jeg ned på posthuset og hente en lille pakke. Kan I gætte hvad det er? Haha, ægte bloggerstil. Selvfølgelig kan I ikke det. Giver en is til den der gætter det.

16 kommentarer:

  1. Det er nogle vildt hyggelige og flotte billeder :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! Virkelig fine stemnings billeder:-)

    knus
    http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. så fine stemningsfulde billeder Clara! <3
    knus

    http://annaengstroem.com

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. virkelig Stine? var det virkelig nødvendigt.....

      Slet
  5. Virkelig fede billeder! Hvilket program bruger du til at redigere med? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. på computeren bruger jeg udelukkende photoscape, og på mobilen er det en blanding af eyeem, aviary og insta

      Slet
  6. seriøst. elsker din blog.

    SvarSlet
  7. virkelig fede billeder, elsker din instagram! hvad effect bruger du? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak! har svaret på programmerne lidt højere oppe, og så kan du selv prøve dig lidt frem :)

      Slet
  8. Hvorfor vil du ikke svare på hvordan du redigerer dine billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. fordi min redigering er såh unik ;ii
      ej, havde ikke lige fået svaret, det beklager jeg meget. men har svaret nu!

      Slet