Q/A - ANSWERS

Her kommer svarene til den spørgerunde jeg lavede inden påskeferien. Da nogle af spørgsmålene mindede meget om hinanden, har jeg valgt at "slå dem sammen".

Yndlings musik?
Jeg hører meget forskelligt musik, og man kan på en måde sige at jeg har en favorit genre i en periode, eller et favorit album i en periode. Lige for tiden hører jeg mest bare P3, men hvis jeg skal komme med noget specifikt må det være Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrel / Ukendt Kunstner - Neonlys / Mikky Ekko - Pull Me Down.

Yndlings butik?
Det må være Monki eller Weekday. Ville ønske at jeg kunne svare noget mere fash og expensive, men sagen er den at jeg er rigtig dårlig til at bruge mine penge på dyre ting.

Yndlings film?
Uh, den er svær. Det må være 500 days of summer (man er vel pige) eller de urørlige. 

Hvad er du bange for?
Jeg har ikke nogen fobier eller noget i den dur. Det jeg er meste bange for må være at blive glemt, eller det der gemmer sig på bunden af fjorden, når man bader om sommeren (!)

Yndlings café?
Igen må mit svar være anti-fash, da jeg ikke rigtig går på café.

Hvad betyder inspiration for dig, og hvad/hvem bliver du allermest inspireret af?
Jeg finder mest inspiration på Tumblr. Stilmæssigt bliver jeg meget inspireret af Frede fra Fredes blog. Alt kan inspirere mig. Musik. Mønstre. Mennesker. Alt muligt!

Hvem er dit idol?
Jeg har ikke rigtigt noget idol. Men der er der mennesker i min hverdag, jeg ser op til.

Har du nogle fordomme om Københavnere?
Ja 100p. Københavnere er tynde og smukke, og så har de for sygt meget styr på deres liv. Og mange penge. Og pænt tøj. Haha.

Noget der irriterer dig?
Når både min egen OG Walthers spotify er døde, så jeg må vente til næste måned!

Dit yndlings item?
Pas

Hvad har du på i dag?
Tarveligt på en søndag, haha. Mine yndlings stribede sokker, velour leggins og en grå sweatshirt.

Bukser eller nederdel?
Bukser!

En film du kan se igen og igen, men aldrig blive træt af?
Det samme som jeg svarede var mine yndlings film; de urørlige og 500 days of summer.

Nike eller Adidas?
Ifølge min sneaks samling vinder Nike, men jeg har også Adidas shorts, bluser og tasker, så kan ikke vælge.

Hvad ville du gerne arbejde som da du var lille?
Jeg ville gerne være enten blomsterbinder, pædagog eller frisør.

Bikini eller badedragt?
Jeg har ikke nogen badedragt, men regner med at købe en i år!

Har du nogensinde grædt af glæde?
Ja. Jeg har meget let til tårer, og kan græde på de mest akavede tidspunkter, men er god til at skjule det!

Hvis du startede et band, hvad ville du så kalde det?
Der er ingen fare for at jeg starter et band, haha (!)

Sort eller hvid?
Grå.

Hvilken farve er dine øjne?
Blå-ish.

Yndlings årstid?
Forår. 100p. Foråret er fyldt med dejlige ting og sager!

Hvis du skulle leve af en slags kage resten af dit liv, hvilken skulle det så være?
Anes muffins, min fars gulerodskage eller Emmas cupcakes.

Hvor gammel er du?
16 (17 om 13 dage - yay).

Går du i gymnasiet?
Ja. Går i 1.C på FG.

Hvor bor du?
Frederikssund. Lige ved stationen og Sillebronx.

Spiller du musik?
Haha, nej!

Hvad er historien bag dit url (nieren-clara) og selve navnet på din blog?
Nieren-clara: Min mor var ved at uddanne sig i enneagrammet, og så sagde hun at jeg var type 9, og syntes jeg at det var sygt hipster og sejt at lade mit url være nieren-clara.
Alle de andre: Citerer lige mig selv: "Jeg har valgt at skifte blognavn for fjerde gang i det år bloggen har eksisteret, ha. Den skal nu hedde 'Alle de andre' som en lille protest imod alle dem der har så travlt med at afgøre hvorvidt folk er dem selv, eller ej, og hvornår noget er for mainstream til at være cool. (hvis nogen er i tvivl, har den før heddet 'nieren', 'Aujourdh'hui' og 'sort cirkus') Jeg er ligesom alle de andre. Det er vi allesammen. Næsten da. Hvem er alle de andre? Jeg er alle de andre. I er alle de andre. Vi tilsammen er alle de andre. Men vi bliver aldrig ens, selvom vi klæder os i tøj der minder om hinandens. Vi vil altid sætte vores eget præg på det vi gør, og gøre det på vores egen måde. For fanden da." - mig, sidste sommer

Har du nogen søskende?
Jeg har en lillesøster på 15 (ægte instagurl, anetvilling97) og en lillebror (Laurits) på 9, snart 10.

Dyrker du motion?
Ja, går til holdtræning ned i fitten.

Hvordan vil du beskrive din stil?
Meget enkel og en smule sporty.

Har du en kæreste/flirt?
Nej.

Hvad stod der i din sidste sms?
"Gooodt"

Hvor mange likes har du på dit mest likede profilbillede på facebook?
Haha, what the fuck. Men har 104.

Hvad har du lavet i påsken indtil videre, og hvad skal du lave resten af påsken?
Åh nej, det kan jeg overhovedet ikke huske nu! Men ikke noget spændende i hvert fald!

Hvor meget vejer du, og hvordan er dit forhold til din krop?
Jeg ved ikke hvor meget jeg vejer. Mit forhold til min krop er meget normalt, I guess. Jeg har masser af komplekser og ting jeg gerne ville have anderledes, men ellers har jeg det meget fint.

Hvorfor så hipster?
Jeg vil ikke definere mig selv som hipster.

Yndlings farve?
Grå og blå.

1 kommentar:

  1. Åh det er rart med sådanne spørgerunder, jeg synes man lærer bloggeren bedre at kende :) Elsker btw dine svar, hahaha.

    SvarSlet