2HAND

En læser spurgte om jeg ikke ville lave et indlæg om genbrugstøj, og det kommer så her: De eneste genbrugsbutikker jeg handler i, er dem i Frederikssund. Når man køber genbrug handler det om at kunne se muligheder. 
 Disse to skjorter er begge købt for store. Den første er kun "lidt" for stor, men er meget fin med opsmøgede ærmer. Den anden skjorte er købt MEGET for stor, og fungerer som en kjole (se her)
Cardiganen er en dejlig lang en, som jeg dog ikke bruger særlig tit. Min mor må få cred for at have fundet shortsene! Jeg synes de er perfekte! Sjove som boksershorts (f.eks. til sidste skoledag), og rigtig fine med en hvid t-shirt over.
 Toppen til venstre var en virkelig enorm top, men jeg kunne ikke stå for den. Klippede bunden af, og vendte den om, så det blev til dyb ryg. T-shirten til højre købte jeg i herreafdelingen, og da jeg købte den var den lang og havde lange ærmer. Klippede bund og ærmer af, og nu er det min yndlings t-shirt!
Bumbag fra Nike købte jeg lige da Naked havde fået nogen til 150,-. Min købte jeg dog for 30,-. Trøjen havde oprindeligt rullekrave, men den røg af, og det samme gjorde bunden. Jeg har kun klippet, ikke syet!

8 kommentarer:

  1. Hvis du ikke bruger din lange cardigan, er jeg meget interesseret i den! knus

    SvarSlet
    Svar
    1. bruger den engang imellem, så er ikke interesseret i at sælge :)

      Slet
  2. Den sidste trøje er virkelig lækker!

    SvarSlet
  3. du er virkelig dygtig til det der med at finde tøj i genbrugsbutikker må jeg sige!

    SvarSlet
  4. Virkelig lækre ting!
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. jeg er VILD med deminskjorten, så lækker altså!

    SvarSlet