dagen derpå

Okay, min nytårsaften var ikke helt som forventet. Da klokken var ti i tolv rendte Kris og jeg forvirrede rundt til den fest vi var til. Da klokken slog tolv ville Kris poppe pagnen, men ak, den ville ej. Vi prøvede og prøvede men ligemeget hjalp det indtil jeg til sidst fik en genial idé. Jeg gik udenfor. Havde godt fat om pagnen og fyrede den så ned i jorden så den eksploderede i mine hænder. Dårlig idé, Clara. Fik nogle mere eller mindre dybe snitsår rundt omkring på hænderne men blev hurtigt lappet sammen igen.

Havde I en fed nytårsaften? Kom I helskindede ind i det nye år? 

8 kommentarer:

  1. Jeg havde den bedste nytårsaften!! Startede med at spise lækker mad med en veninde og drak en lille smule alkohol (læs: rigtig meget), senere tog vi til en lille fest, kun for de 10-15 nærmeste venner af hende der holdt den og der hyggede vi så meget!
    Nu d. 1. januar fortryder jeg at jeg drak så meget, for hold kæft jeg har ondt i hoved!

    SvarSlet
    Svar
    1. ååååh, det lyder dejligt!

      Slet
  2. Heldigt du ikke kom mere til skade! Jeg lå på en mark med nogle venner/fremmede i hånden og så fyrværkeriet efter klokken 12, det vat det bedste minde fra aftenen!

    SvarSlet
    Svar
    1. årh hvor lyder det dejligt!

      Slet
  3. Da klokken var 12 havde vi glemt alt om tid og sted, og glemte alt om at hoppe fra stole og proppe champagne, men dette tyder på en god aften. Men med fulde mennesker, venner, veninder, kærestepar og høj musik, så kan den slags jo ske, men
    Den endte dog i kaos :-)

    Kig forbi og følg gerne: http://stadig-bare-en-pige.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe ja, sådan skal det jo næsten være ;)

      Slet
  4. Elsker dine krøller!

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet