spørgerunde svar -

Har du planer om engang at få en tatovering? og hvis ja, hvilken?
Ikke lige umiddelbart, men jeg synes virkelig det kan være flot og kunne godt forestille mig at jeg en dag fik lyst til at få en. 

Musik du lytter til i øjeblikket?
The xx's nye album.
Russian Red - Cigarettes
Russian Red - Girls just wanna have fun
Russian Red - I hate you but I love you
Mads langer - Alle har en drøm
Of Monsters And Men - Dirty Paws
Santiago - Take me somewhere

Hvilke planer har du for fremtiden?
Vil færdiggøre gymnasiet med et ok snit, starte på en uddannelse (vil gerne være lærer, ja) og slef flytte til Købehavn. Eller Århus. Århus er også god. 

Hvilken blog var den første du læste?
Det var nok min veninde Mays (den eksisterer dog ikke længere). 

Har du en mærkelig vane?
Har mange. Den mærkeligste må dog være at hvis jeg har en sætning på hjernen (f.eks. "jeg har en gul hat") så prøver jeg altid at fjerne ord, sætte nye ord ind eller erstatte ord for at sætningens antal af bogstaver går op i både totabellen og tretabellen. "Jeg har en gul hat" kunne f.eks. blive til "Jeg har en flot gul hat". 

Har du haft bøjle på?
Har haft ganebøjle i et par år. Og underbid, hahahaha.

Hvilke blogs læser du, og hvad har du på i dag?
Læser overdrevet mange (forskellige) blogs. Blandt andet AdélieBlack and blurryBLOG EMMABungalow5Fredes BlogHelen GloryNANNA NOVASilleWho?STRAUMFORS og mange, mange flere.

Jeg har i dag haft stribet t-shirt, sorte bukser og Nike sneaks på. Meget, meget, meget typisk mig. 

Har du gang i nogle projekter for tiden?
Ikke rigtig andet end mit moodboard med masking tape. Det virker ikke særlig komplekst, men den tape var svær at få fat på. 

Hvad er din yndlings butik?
Genbrug, Monki, Weekday, H&M, Naked... you name it. 

Hvor får du offtest inspiration fra?
Andre blogs. Folk jeg møder. Tumblrs. Gamle billeder. Alt muligt.

Hvor gammel er du?
Jeg er 16 år gammel.

Hvem er du?
Det er ikke til at sige. Jeg er Clara. 16 år gammel. Storesøster. Veninde. Datter. Kassemedarbejder. Og så har jeg i øvrigt haft mine 15 minutes of fame i en meget tidlig alder. Derfor ved ingen hvem jeg er. Uh. 

Hvad gør du ved dit hår?
Jeg vasker det hver tredje dag og så står den ellers på tørshampoo. Jeg reder aldrig hår. Glatter (stort set) altid spidser og babyhår. 

Hvordan holder du dig i form?
Jeg løber og så tager jeg ellers bare altid cyklen eller går.

Hvordan tjener du penge?
Ved at bippe folks varer ind ned i Kvikkeren (kvickly, haha) og så får jeg også stadig lommepenge!

Hvor køber du det meste af dit tøj?
Genbrugsbutikker og H&M.


Bemærk at indlægget er skrevet i går (tirsdag). Things have changed, og jeg har i hvert fald skiftet tøj.

8 kommentarer:

  1. Godt indlæg (;
    dejligt med et personligt indlæg, som dette <3

    SvarSlet
  2. Næste gang kan du måske lave det i en video :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Vildt fed blog!
    Tjek gerne min blog ud, den er stort set ny. Jeg mangler faste læsere før jeg kan komme igang med at blogge på den helt rigtige måde, tag en smutter og bliv meget gerne fast læser (hvis det er noget for dig) http://diamondness.blogspot.dk/ ;)

    SvarSlet