if you had a spraycan and a blank wall, what would you say?

Bum
(sådan starter man nemlig et indlæg, man ikke rigtig ved hvad handler om)
Gymnasiet er begyndt at blive en smule hårdt. Især fordi jeg i folkeskolen klarede alt med den ene hånd på ryggen. Legende let. Nu kan jeg mærke at jeg bliver udfordret, og det er både virkelig fedt og virkelig hårdt!
I morgen starter vi på AT1, og jeg ved faktisk ikke rigtigt hvad jeg går ind til. 

Et par stykker har spurgt efter en spørgerunde, så jeg tror jeg vil sætte en i gang, hvis der er stemning for det.

5 kommentarer:

  1. AT er ikke så slemt. du lærer bare om metoder i fag. altså hvordan man undersøger/finder frem til konklusion ved hjælp af fagenes metoder. og så skal I jo lære at lave synopsis og alt det der. men det er ikke så slemt, synes jeg :)

    SvarSlet
  2. Helt enig angående gym-sværhedsgraden. Afleveringerne hober sig op, og jeg har indset at det kan forekomme at man skal bruge sin lørdag aften til en opgave. ahhrg tre år er meget lang tid lige nu

    SvarSlet
  3. AT er lækkert! vi fik rig mulighed for at være kreative, og bedømmelseskravene i første forløb er foruroligende lave i forhold til de andre krav man normalt bliver stillet i den gængse hverdag.
    Jeg har det på præcis samme måde med gym - der er hårdt, udfordrende og til tider fantastisk!

    SvarSlet
  4. Gymmi er ret så hårdt og folkeskolen er absurd nem. Helt utroligt, men jeg synes 1g var ret let, så steg niveauet ret så vildt i 2 og især 3g. At er ret chilled. Man laver for lidt og lærerne tror man har det så hårdt, haha. Lyder spændende med en spørgerunde!
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil vildt gerne have, at du laver du spørgerunde!

    - Cecilie
    http://xceciliex.blogspot.dk/

    SvarSlet