Regn og venne og pandekager

Ha, yolo. (dette er en joke, ja)

9 kommentarer:

  1. Hej! Jeg har nomineret dig til en Liebster blog award. Dvs at du skal svare på 11 spørgsmål jeg har givet dig og 10 andre bloggere(tjek min blog, for at se dem) bagefter skal du selv nominere 11 bloggere med under 200 læsere, og give dem 11 spørgsmål. Jeg glæder mig til at se dine svar! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! Men blogawards er ikke rigtig noget for mig :)

      Slet
  2. fine billeder! har netop anbefalet dig på min blog :) http://nataschaelizabeth.blogspot.dk/2012/09/blogs-to-recommend.html

    SvarSlet
    Svar
    1. fuck shit fuck, tuuuuuuusind tak Natascha!!!

      Slet
  3. jeg er totalt forelsket i din blog altså

    SvarSlet
  4. Det sidste billeder er intet mindre end fantastisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det var også det vi var mest tilfredse med, hehe :)

      Slet