Det regner. Igen. Hurra. Ej, jeg kan faktisk godt lide regn. Uden pis. 

14 kommentarer:

  1. Jeg elsker din blog! Du er så fin.

    SvarSlet
  2. Hvor jeg dog bare elsker din blog

    SvarSlet
  3. Føler mig ekstrem stalker agtig, da jeg lige har læst hele din blog igennem, til jeg nåede dit første indlæg, haha. Men hold da op, hvor er din blog bare gennemført og lækker. Helt fantastiske billeder, og korte fine tekster. Den må jeg give dig. Jeg følger uden tvivl med fra nu af, og glæder mig til flere indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååååh, hvor er du bare sød manner! Tusind, tusind, tusind tak!

      Slet
  4. Svar
    1. Jaaaaa. Min optimisme i forhold til regn tog rimelig hurtigt en drejning ;)

      Slet
  5. Er ret så vild med din bluse, den er rigit fin!
    (og så dejlig enkel)
    Hvor er den fra? Vil du ikke svare på det spørgsmål på min blog, fordi jeg nok ikke ser det her? :)
    Det ville glæde mig hvis du vil være fast læser også!
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :)
      Den er fra Vero Moda (købt for halvandet år siden), men har selv klippet bunden af den.

      Slet
  6. har lige opdaget din blog og hvor er den dog bare fed..
    følger lige lidt med fra nu af ;)))

    SvarSlet
  7. Elsker at læse på din blog!
    Du er virkelig så køn!

    Håber du vil kigge forbi;
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet