Coexist

(billede fra tumblr)
Jeg har de sidste par år haft en enorm kærlighed for The xx. Deres musik er fantastisk. Intet mindre. Deres første album som bare hedder 'xx', kan jeg høre igen og igen og igen og igen uden at blive træt af det. På mandag udkommer deres nye album 'Coexist' og jeg glæder mig som et lille barn! På albummet er blandt andet sangen 'Angels', som du måske har hørt. Albummet kan streames her, hvis man ikke kan vente til på mandag. Desværre for mig, bliver jeg nødt til at vente da min computer ikke kan spille det, uden at hakke voldsomt.

Forresten er jeg også rimelig forelsket i tanken om at have en Coexist-plakat hængende, så hvis I tilfældigvis ved hvor sådan en kan fås, ville jeg blive lykkelig!

11 kommentarer:

  1. Sjovt, jeg har siddet og hørt på dem hele formiddagen! :-)

    SvarSlet
  2. Vildt fedt billede!

    Kig meget gerne forbi min blog -
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Mmmh, der er såå gode! Min veninde og jeg er igang med et cover af Islands ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! Ryger det på le internet? :)

      Slet
  4. orh endelig nogen der deler den samme besættelse som mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem der ikke denne besættelse med os, må ikke være rigtig kloge!

      Slet
    2. http://thexx.sandbag.uk.com/Store/DisplayItems-5-0-0.html

      Skulle det være en plakat?

      Slet