Keder mig bestemt ikke for tiden! I torsdags kom Helene og blev og sov. Som I kan se i tidligere indlæg, blev det til et par lidt anderledes billeder, som jeg selv er godt tilfreds med. Fredag formiddag spillede vi fire på stribe jeg ved ikke hvor længe, og efter det smuttede hun hjem. Fredag aften tog Johanne, Amalie og jeg på stranden, men det var en fiasko og vi endte til en rimelig hyggelig privatfest. Lørdag morgen blev jeg vækket klokken meget tidligt, og så tog hele familien i Tivoli. Efter en laaaaaaaang dag i Tivoli med en lille smule tømmermænd, tog vi hjem og spiste forsinket aftensmad. Derefter smuttede jeg ned på bløden til et par venner og hyggede lidt. Nu er jeg hjemme og planlægger at bruge hele natten på at læse blogs og høre god musik (blogland er sommerdødt - smid en kommentar med et link til jeres blog, og jeg kigger forbi!) I morgen vil jeg sove og måske rydde lidt op. 

Se det var en længere, rodet smøre med billeder fra Grækenland, som egentlig ikke passer ind overhovedet. Jeg håber I har det godt og nyder jeres sommerferie, som jeg nyder min!

18 kommentarer:

  1. Www.nannaogolgaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  2. http://amandagrube.blogspot.com/

    :)))

    SvarSlet
  3. Det lyder i hvert fald som om du har en rigtig god sommerferie! Du må meget gerne kigge forbi min blog www.ttomgang.blogspot.com :)

    //Simone.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg i hvert fald også!
      Jeg kigger forbi :)

      Slet
  4. følger din blog, og læser hvert indlæg, du skriver. jeg er bare så doven til at lægge en kommentar, undskyld :)
    min blog: madeindk.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak fordi du følger! Det med kommentarerne kan være ligemeget, kender godt den dovenhed ;-)

      Slet
  5. Du har da haft gang i den, i hvert fald i forhold til mig som bare flader den af på min seng :P

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja, men det kan nu også være meget rart ;-)
      Jeg kigger forbi!

      Slet
  6. Det lyder virkelig bare skønt!
    Du må gerne kigge forbi min blog her: blaaaura.dk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også! :)
      Tsk, læser da allerede din blog!

      Slet
  7. Det lyder skønt og alt for lækkert! Bruger selv tiden på alt og intet, sådan er ferie og det er fantastisk! Du må have det forsat skønt, kig gerne forbi hvis det lyster, måske du har været forbi før (:
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ferie er skønt og du er sød!
      Hvor er du fjollet, jeg læser sgu da din blog! :-D

      Slet
  8. Lyder som du nyder din sommerferie! Skønt!

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige jeg gør!
      Jeg kigger forbi! :)

      Slet
  9. Du har så hyggelige billeder på din blog! Her er min blog http://lykkedyret.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaaaak skal du have!
      Jeg kigger forbi!

      Slet