Den helt store opdatering

Lige nu: 
Sidder jeg i en bil på vej til Bornholm (eller også er jeg på Bornholm - har ikke helt styr på det der med planlagte indlæg) med Helene og hendes familie. Jeg kom hjem fra lejr for to dage siden, og brugte hele dagen i går på at spise kiks og tage billeder af mine yndlingstrusser, yes.

Virkelighedens lige nu:
Jeg sidder på min seng og prøver at tage mig sammen til at pakke færdigt. Har netop modtaget en sms med en tekst, som ville passe perfekt ind nu; "Jeg magter det ik' John John".

Om få dage:
Starter jeg på gymnasie. Det bilver vildt. Sindssygt vildt. Jeg har set min klasseliste, og den tegner fuuuucker godt! 

Blognavn:
Jeg har valgt at skifte blognavn for fjerde gang i det år bloggen har eksisteret, ha. Den skal nu hedde 'Alle de andre' som en lille protest imod alle dem der har så travlt med at afgøre hvorvidt folk er dem selv, eller ej, og hvornår noget er for mainstream til at være cool. (hvis nogen er i tvivl, har den før heddet 'nieren', 'Aujourdh'hui' og 'sort cirkus') Jeg er ligesom alle de andre. Det er vi allesammen. Næsten da. Hvem er alle de andre? Jeg er alle de andre. I er alle de andre. Vi tilsammen er alle de andre. Men vi bliver aldrig ens, selvom vi klæder os i tøj der minder om hinandens. Vi vil altid sætte vores eget præg på det vi gør, og gøre det på vores egen måde. For fanden da.

19 kommentarer:

  1. Jeg er fan af din mini protest! (Og navnet!)

    - også skiller jeg også altid mine kiks ad inden jeg spiser dem. Det er den bedste følelse hvis man får det i midten over på en halvdel uden at det går i stykker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Wuhu, fedt!

      Du har helt ret! Så føler man sig virkelig sej! :)

      Slet
  2. Fedt med din protest Clara, og skønt blognavn! I det hele taget, er du bare skøn. Bliver fandeme helt stalker agtig, men du fortjener ros.

    Kærlig hilsen Lisette

    SvarSlet
    Svar
    1. Er fucking glad for dine altid fucking søde kommentarer! Fucking tak!

      Slet
  3. fucking fedt med det navn! du kunne ikke have mere ret. god ferie på bornholm:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du kan lide det! Og tak ;)

      Slet
  4. kan fandme godt lide det nye blognavn og tankerne bag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du fandeme have! :)

      Slet
  5. Fuldstændig enig med Maya!

    SvarSlet
  6. Hvir kan du se klasseliste henne?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Lectio. Men så vidt jeg ved, har Helene vist skrevet det til dig nu :)

      Slet
  7. Hold kæft hvor er din blog lækker!!!
    Jeg følger dig i hvert fald nu!! :-)


    Kig gerne forbi min, hvis det lyster ?
    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak, tak forhelvede da!

      Slet
  8. For fucking fuck.
    Jeg elsker dit nye bloggernavn, det må jeg ærligt erkende. Sofie Wedderkopp har ret; din blog ER lækker.
    Jeg følger dig smaddermeget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Fuck. Man. Du er fucking sød!

      Slet
  9. Hvad betyder Aujourdh'hui ? :-)

    SvarSlet