23 kommentarer:

  1. smukke billeder, er det din nye top fra weekday du har på, i så fald er den rigtig fin! :-)
    kys
    www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den :) og tusind tak!

      Slet
  2. dit hår er bare så lækkert!

    SvarSlet
  3. Elsker billederne Clara! Du er da også bare så smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og i lige måde, Signe!!!

      Slet
  4. Svar
    1. nej det ikke pænt

      Slet
    2. og nej alt handler ikke om dig

      Slet
    3. Rolig nu misser. Det har jeg da heller aldrig påstået! Men det her er min blog, så her er det faktisk mig der bestemmer

      Slet
    4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    5. Så godt din kommentar inden du slettede den, men gider ikke bruge min ferie på at finde på et smart og velformuleret svar på noget så tåbeligt. Jeg håber du har det fedt.

      Slet
  5. Er helt vild med din blog, du har nogle skønne billeder!!
    Er blevet fast læsere, håber du vil tjekke min blog:-)

    //Caroline
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Jeg kigger da forbi ;-)

      Slet