t o m g a n g

Hvad jeg har lyst til:
Klippe mit hår til kragebenet (er det ikke det, det hedder?). Købe et par kridhvide sneaks. Genoverveje næsepiercing. Rydde op på mit værelse og i mit tøj. Gøre et eller andet drastisk og spontant. Løbe en tur. Bestille soundvenue-abonnement (men hvad skal jeg bruge sådan en alis-swagger-lol-kasket til?) Ændre bloggens layout. Synes det er for keeeedeligt.

Hvad jeg burde:
Tage tøj på. Læse (skimme) engelsk pensum færdigt til i morgen. Rydde op nede i køkkenet. Finde alt det der skal læses.

Hvad jeg laver:
Sidder i min seng og hører tomgang for 354286484138. gang for Stines skyld. Har lovet hende at jeg kan den næste gang den bliver spillet et eller andet sted, efter jeg skuffede hende i søndags! 
Absolut intet fornuftigt. 

6 kommentarer:

  1. Kan følge dig 100%, fysik er virkelig ikke tiltalende

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh man. Glæder mig ikke til det bliver min tur, til at svede over fysik/kemi!

      Slet
  2. det der lyder præcis som mig - en stor overspringshandling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhåhåh, sådan tror jeg vi er mange der har det i denne tid!

      Slet
  3. Dit hår er dejligt, klip det ikke! Få en næsepiercing! Bestil Soundvenue abonnement og giv kasketten til mig! Bloggens layout er dejligt, og knæk og bræk til eksamen!

    SvarSlet