Rutsjebanetur, genbrug, læseferie og overspringshandlinger.

Dette er de genbrugsfund jeg har fået fingrene i siden i torsdags. Ville egentlig have haft en sort læderjakke, men da jeg fandt den grå til 32 kroner, slog jeg til. Egentlig synes jeg også den er ret fed!
I fredags havde vi sidste skoledag og det var fan-fucking-tastisk! Jeg lå hele lørdagen med tømmermænd, men stod op klokken 21 for at mødes med de andre nede på bløden. Havde det dårligt (hvilket kunne mærkes på mit sidste indlæg) indtil i går. De sidste par dage har jeg forberedt mig på min dansk mundtlig afgangsprøve, som er i morgen. I går var jeg også til jobsamtale i Kvickly, og jeg fik fucking jobbet! I går mødtes jeg også med savnede Helene, hvilket kun gjorde min dag endnu bedre. Så de sidste par dage har været lidt af en rutsjebanetur med hensyn til mit humør.
På søndag skal pigerne og jeg på staden og høre Lukas Graham, ses vi? 

12 kommentarer:

  1. Super fede ting! Skal måske høre Graham :)
    Hvilket farve har du brugt til dine spidser (lyserødt) og hvor længe har det holdt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og ej hvor fedt! :)

      Jeg har bare brugt en pink mascara (som ikke var beregnet til håret...), så det holdte til jeg vaskede hår :)

      Slet
  2. Dine billeder er så lækrreeeeeee!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, søde Sonja!

      Slet
  3. Er det genbrugen i "vores" by, Clara?:)

    spotonkamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ih, altså. Det ærger mig sådan, at jeg først er begyndt at følge din blog nu!
    For resten må jeg lige høre, hvor man kan finde denne hersens - øjensynligt - guldgrube af en genbrug?

    SvarSlet
  5. Ih, hvor du charmer! Sidder og smiler som en tosse! :)
    Det er såmen bare de lokale genbrugsbutikker i Frederikssund. Man skal være meget heldig for at finde noget, men det synes jeg også jeg har været her den seneste uge!

    SvarSlet
  6. Vanvittig smuk blog!

    Rikke, http://rikkewestesen.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Mega seje billeder!! Er det dit værelse??
    Det er da noget fedt tøj du har købt - genbrug er både cool, og så er det billigt, win!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Nej det er mit skur, som jeg engang imellem flytter ud i, når vejret er til det ;-)
      Og ja, genbrug er det fucking bedste!

      Slet