Bum

I dag. Midt under aftensmaden, ramlede hele min verden sammen. Intet gav mening og tiden! Ja, den er der snart ikke mere af. Tiden er kommet. Det er nu. Nu jeg skal vise ansvar. Nu jeg skal vise hvad jeg kan. Nu jeg skal stå på egne ben. Lidt i hvert fald. Men værst af alt, er det nu jeg skal sige farvel til min klasse. Min klasse som har fulgt mig altid. Jeg har igennem de sidste par måneder været virkelig cool og hårdnakket med hensyn til at skulle sige farvel til dem, men nu ramler det hele sammen. Selvom jeg de sidste par år ikke har været så glad for min rolle i klassen, er det alligevel en tryghed jeg skal sige farvel til. Min klasse er meget lille, og vi har derfor også et lidt specielt forhold til hinanden. Vi har været igennem meget sammen. Vi har haft 12 forskellige klasselærere, og bare i ottende og niende klasse, har vi haft 5 forskellige. Vi har haft mange lærere som er blevet alvorligt syge, og vi har også haft en som mistede sit liv. Vi har flyttet skole. Sammen. Og selvfølgelig haft uendeligt mange op-, og nedture og magtkampe. Men vi har fandeme altid hold sammen! Mobning har der aldrig været. Kun de problemer og kampe, der nu engang er svære at undgå. 
Ligemeget hvor mange gange jeg har sagt det modsatte, så elsker jeg dem sgu nok lidt! 

12 kommentarer:

  1. mis at stoppe! realiteterne var ikke rigtigt gået op for mig før jeg så der her billeder, nu sidder jeg helt alene og tuder fordi jeg skal sige farvel til familie nummer 2. fuck dig..... ps svar lige på mine tusinde sms'er

    SvarSlet
    Svar
    1. <3 elsker dig

      Har svaret på din (ene, ikke tusinde) besked!

      Slet
  2. Ja. Det er meget mærkeligt, ikke? Det vigtigste er dog at du får nogle nye mennesker i dit liv, liiiige efter sommerferien. Det er lidt underligt i starten, men slemmere er det ikke. (og så er det fucking meget sjovere IKKE at gå i folkeskole) js. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det er sært... Det ved jeg, og jeg glæder mig også sindsygt meget!

      Kys <3

      Slet
  3. Gud hvor ville det være spændende og grænseoverskridende at gøre sådan noget for mit vedkommende. I min klasse har vi også et godt bånd, så det bliver mærkeligt at sige farvel til dem der skal på efterskole i niende. Håber du får det skønt det nye sted!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er underligt at sige farvel til nogle som bare altid har været der!

      Slet
  4. Har det på præcis samme måde... Kommer virkelig til at savne mig klasse. :(:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det er sgu lidt hårdt!

      Slet
  5. Årh det lyder trist! Heldigvis har jeg stadig et år før jeg skal tænke på eksamen og alt det der. Rigtig fed blog btw!
    nadjabf.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nyd det år!
      Og 1000 mange tak :)

      Slet
  6. Prøvede det i slutningen af 6. klasse, da vores skole ikke havde højere klassetrin. Det er bare SÅ sørgeligt, og der gik laaaang tid, inden jeg vænnede mig til at være foruden min skønne klasse. Jeg går heldigvis i ottende nu, så jeg har lidt tid, inden jeg skal igennem det igen :(


    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.dk/

    SvarSlet