"For mange tanker der fylder i mit hoved. For mange ord om alt det som jeg ikke forstod. For mange nætter der endte i noget rod. Det hele endte i noget rod."

pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort pis lort 

5 kommentarer:

  1. Lyder ikke godt....
    Men her er en opmuntring, jeg synes din blog er super fed og jeg følger den nu!
    Tjek meget gerne min også?
    http://justlikestrawberries.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød - tak for opmuntringen <3 Dog har jeg det 1000 gange bedre i dag!
      Skal nok kigge forbi din :)

      Slet
  2. Det lyder da ikke vildt godt det der Clara? Håber du har det bedre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så sød Viktoria <3 Har det meget bedre nu!

      Slet