Otte små glæder

At Caroline, Karen og Stine kommer forbi om aftenen på ens fødselsdag for at spise mere kage. Min udestue er nok et af verdens hyggeligste steder, hvis jeg selv skal sige det.
At spise ristet rugbrød med smør og kiwi. Og det fact at selv vand bliver festligt at drikke hvis blot man tilsætter et sugerør med blå striber.
At være legende barn med Karen og rulle på rulleskøjter i Frederikssund.
At lave en mere eller mindre vellykket fletning i Karens hår.
Både vitamin water, men især også den fine og sjove etiket der er på flaskerne!
At kunne sidde i udestuen og øve mig i at drikke øl (det tager sin tid) med en masse søde mennesker.
Min lille, fine og uskyldige piercing som jeg fik i fødselsdagsgave. Og tanken om at der ikke er så længe til at jeg må få den skiftet ud med en lille ring.
At kunne gå ned på biblioteket og låne en masse cd'er, når nu min økonomi ikke helt er til at købe dem. Nogle er sikre succeser, andre er sats. 

5 kommentarer:

  1. Det lyder - og ser - bare helt fantastisk(ud)!

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med din måde at skrive på :-) Fyldt med sødme og humor!
    Og så tager du de fineste billeder.

    xx

    SvarSlet
  3. Hvor er I søøøøøøøøøde! Tak!

    SvarSlet