Starten på min syttende sommer


I fredags var min 16-års fødselsdag. Jeg blev vækket med flag, sang og gaver af min familie. Efter skole blev jeg fejret af mine veninder med lagkage, flag, boller, balloner og varm kakao på terrassen. Vi gik en pinlig fødselsdags-tur og legede turister. Da de var gået gik jeg med mine forældre ned i Bad Boyz for at få lavet en lille en. Efter det tog vi på Yaya, og da jeg kom hjem kom Stine, Karen og Caroline forbi igen til noget mere lagkage. 

I lørdags stod den på ren afslapning og et smut i byen med Stins. I dag har Stine og jeg været i Enghave for at servere til Gunses barnebarns konfirmation! Lige nu vil jeg sætte mig til at se 500 days of summer, og glemme alt om at jeg skal til pisa test i morgen....

2 kommentarer:

  1. Hvad fik du lavet med dine forældre i Bad Boyz? (-:

    SvarSlet
  2. Bare en lille piercing. Regner med at vise den og mine andre gaver i næste uge.

    SvarSlet