Musical er alt der fylder lige nu. 
Musical, musical, musical, musical, musical. 
JEG ELSKER DET

10 kommentarer:

  1. Cute blog you have here! Do you want to follow me? and i'll follow back ;) (please don't consider this spam;))

    http://bysimonesorensen.blogspot.co.uk/

    Simone xx

    SvarSlet
  2. Thanks! I will take a look at your blog! :-)

    SvarSlet
  3. Virkelig bemærkelsværdig blog, du har! Den er herlig og du tager nogle virkelig fede billeder! Desuden så jeg lige, at du er fra Frederikssund, hvor jeg også bor.

    Jeg vil med det samme blive fast læser!

    Knus
    Camilla - likethatcamilla.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tusind, tusind tak! Og ej hvor sjovt! Kigger forbi :)

    SvarSlet
  5. hvordan fanden får du dit hår til at se så fantastisk ud? (dette er ikke et spørgsmål, men et udtryk for dyb misundelse.........)

    SvarSlet
  6. Gud, hvor er du sød! Sådan sidder det skam helt naturligt.

    SvarSlet
  7. Hej Clara
    Jeg så dit indlæg på 206 Fashionbones - håber det er okay jeg skriver her
    Du er virkelig smuk, på alle dine billeder ser du virkelig perfekt og fantastisk ud i mine øjne, og jeg er ked af du ser dig selv anderledes - synes bare du skulle vide hvor smuk jeg synes du er! Btw. fantastisk dejlog blog du har :)

    SvarSlet
  8. Hej anonyme! Hold kæft hvor du lige reddede min øv-dag! Og hold kæft hvor er du sød! Tak, tak, tak, tak!!!!
    Hvorfor anonym?

    SvarSlet