Weekend.


Fredag tog jeg hjem til Karen efter skole, sammen med Stine. Vi dalrede rundt og spiste tun og spillede på guitar. Senere kom de andre piger. Vi hoppede i vores fine tøj og spiste sushi.


Vi tog til galla på skolen, og det var ganske sjovt, men en smule kedeligt til tider. Men det var vel alt i alt en okay aften!


Lørdag aften cyklede jeg (helt selv - med gps) hjem til Helene. Vi legede fin middag, sang wii sing, dansede rundt, fik snakket igennem og så film. Hende havde jeg godt nok savnet! (hun går på efterskole). Helene er en af de piger man kun kan have det rart med. Hun hopper i shorts og bare ben ligeså snart det er plusgrader, hun har altid en million farvestrålende armbånd på, og er altid skadet.

Søndag kørte jeg hjem igen. Jeg nåede knap nok at stille cyklen før jeg var på vej videre igen. Jeg løb en tur med min far og lillebror. Jeg tog et hurtigt bad. Cyklede ud i hytten og underholdt små piger i halvanden time. Så kørte jeg hjem igen. Klokken halv fem gik jeg op på elværket og dansede og sang med de søde musical-mennesker. 

Lige nu sidder jeg med håndklæde om håret og nyder at jeg skal møde sent.
I aften skal vi til Slangerup og optræde med nogle numre fra musicallen. Det skal nok blive sjovt!

4 kommentarer:

  1. Hej med dig.
    Har lige fundet din blog og jeg elsker den.
    Dine billeder er super flotte.
    Du har nu fået dig endnu en trofast læser.
    Kig endelig forbi en dag.
    Kram :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Freya! Jeg kigger forbi :-)

    SvarSlet
  3. Lækker blog. Følger dig nu og glæder mig til at se mere!

    Hvordan får du dine billeder til at sidde så tæt? :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak!

    jeg brugte eksponeret.blogspot.com's guide!

    SvarSlet