tiredtiredtiredtiredtired

12 kommentarer:

  1. FEDT lavet!
    Hvad for et program har du brugt, for at lave det? :-)

    Johanne Louise.

    http://louisesskriblerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Wowwww vildt! Hvordan har du lavet det??? P.s Jeg har været så heldig at få en blog-award, som går ud på, at jeg skal videregive den til 5 andre bloggere, som har under 100 læsere; og jeg har valgt at din skal være en af dem! Hvis du gerne vil være med, skal du videregive denne til 5 andre. Og til slut skal du lave et lille indlæg om det her blog-award og om at du har fået den fra mig. Håber du vil tage imod den! :-)

    SvarSlet
  3. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Nej hvor fedt!:-)
    kamillaslittleplanet.blogspot.com

    SvarSlet
  5. wow, det der er alt for fedt !!! virkelig skøn blog du har :-) nu fast læser!
    tjek gerne min ud http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Du har fået en blog Award fra mig af, fordi din blog er så fin.
    Kig forbi min blog hvis du ikke ved hvad det går ud på :)

    SvarSlet
  7. Hvor er I søde! 1000 tak.
    Jeg har eksperimenteret med at forvrænge billedet og gemme det som flere kopier, hvor det blev mere forvrænget for hver gang. Til sidst har jeg så lavet det til en gif :-)

    Er glad for at I kan lide resultatet!

    SvarSlet
  8. Hvor laver du gif's henne?:)))

    SvarSlet
  9. Det er virkelig virkelig fedt lavet!!
    Skal vi evt. følges? (-:
    Knus

    Anne-Sofie
    / www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet