I can't make you love me.


Jeg nyder vinterferien BIG TIME. I fredags tog jeg til dans, ligesom de fleste andre fredage. Senere på aftenen tog jeg hjem til Daniel V sammen med Stine og Filip for bare at slappe af, se film og sådan. Søndag, mandag og tirsdag blev brugt hjemme hos min mormor sammen med mine søskende og min fætter. 
Om et par timer tager jeg ned på Kulturhuset Elværket til nogle ekstra musical-dansetimer. 

I øvrigt leder jeg efter idéer til en ny header, da jeg synes den anden var lidt for klodset.

8 kommentarer:

  1. Super fin blog du har! og meget inspirerende! :-) er blevet fastlæser, kunne du også lige tage et kig forbi mig og blive fastlæser? claudiaersej.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  2. billedet er helt rødt, hihihi!

    hvor det altså fiiiiint!<3

    SvarSlet
  3. Ejejnej, hvordan har du gjort sådan, at der ikke er mellemrum mellem dine billeder? I must know!

    SvarSlet
  4. Claudia: 1000 mange tak! Hvor er du sød <3 jeg kigger forbi.

    Amalie-Maria: Jaaaaa, det er lyset fra min mormors fantastiske orange retro-natlamper der gør det! :-)

    Sonja: Det er lidt svært for mig at forklare, men jeg brugte denne guide: http://eksponeret.blogspot.com/2012/02/guide-blogdesign.html :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak. Har brugt det meste af dagen på at finde en guide uden held. Din blog er forresten super hygsom og stemningsfuld, jeg har været læser i lang tid! :-)

    SvarSlet
  6. Det var da bare så lidt!
    Og hvor er du sød! tak, tak, tak! Har også længe været rigtig glad for din!

    SvarSlet
  7. Jeg har lavet en tutorial på min blog her: http://annemettekatarina.blogspot.com/2012/02/header-tutorial.html
    Hvis det er :-)

    xoxo Annemette
    annemettekatarina.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tak skal du have, men det er nu ikke fordi jeg ikke ved hvordan man laver en header :-)

    SvarSlet