Sæbebobler og så videre

Har en del om ørerne lige for tiden. Og så alligevel ikke. Men jeg har det godt! Har en masse tanker og idéer. Billeder jeg vil tage. Ting jeg vil lave. I dag har jeg fejret at Filip fandt 150 danske kroner i min jakkelomme, med Johanne. Vi har spist boller og pustet sæbebobler. Vi var også en tur i genbrugsen efter et atlas (til et af mine projekter) men måtte gå tomhændede ud derfra igen.
Forresten er I fucking søde, man. I er dejligt aktive og der bliver ved med at komme flere faste læsere! Søde børn!

5 kommentarer:

  1. Er vild med billedet!
    - Ævligt, at du ikke fik dit atlas, men 150 kr er nu heller ikke helt dårligt. :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt! Tillykke med de 150 kr ;) Kig forbi min fotokonkurence!
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Søde piger!

    Anna: Ja, det var lidt øv. Var ellers rimelig sikker på at jeg kunne finde et der.

    Friller: Det var rigtig hyggeligt, ja! Kigger forbi :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt billede og rigtig ød blog!

    Kig endelig forbi søde!

    SvarSlet
  5. 1000 tak skal du have! Kigger forbi :-)

    SvarSlet