45 dage.

Fejrer at der kun er 45 dage til forår med en voldsom hovedpine, en bunke ulavede lektier, et rodet værelse, og en ordentlig omgang billeder fra sidste sommer. Ikke den del af sommeren hvor jeg rejste våde Jylland tynd i campíngvogn med familien. Men den del af sommeren hvor jeg fejrede sidste skoledag med min klasse, var i Jylland med Helene, spiste Ben & Jerry's, var på lejr i Tydal, spillede vollayball, var på hike, var i sommerhus med pigerne, og mange flere dejlige øjeblikke.

Fuck det.
Nu går jeg i seng.

8 kommentarer:

  1. Nice blog, har det på samme måde! Jeg er blevet fast læser. Skal vi følge hinanden? :-)

    Du er i hvert fald mere end velkommen til at kigge forbi min blog.

    http://signebine.blogspot.com/

    Signe

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Kigger forbi :-)

    Og velkommen til!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder! De er virkelig flotte og fyldt med stemninger! Savner virkelig sommeren og det gode vejr!

    SvarSlet
  4. Jeg savner dig utrolig meget Clara.. Det var en dejlig tur til Jylland vi havde.. Det er helt mærkeligt at se billederne fra den gang mit hjem var i Frederikssund..

    Jeg er hjemme i weekende.. Skal vi se om vi har tid til hinanden der?

    Nå.. Jeg håber at du kan gætte hvem jeg er..

    Men du er i hvert fald dejlig <3

    SvarSlet
  5. Gunilla: Tak for de søde ord! Savner også sommeren rigtig, rigtig megt! :-(

    Caroline: Skaaaaaat <3

    Anonym (Helene: Babyyyyy! Jeg savner også dig helvedes meget!
    Tror faktisk ikke jeg har nogen planer i weekenden, så jeg er din hvis du er min. Dejlige.

    SvarSlet
  6. Hvilket kamera er de første billeder taget med? Det ligner at de er taget med et engangskamera, hvilket er ret sejt ...

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Altså, det allerførste er taget med et spejlrefleks. Det næste er taget med et lausi mobilkamera :-)
    Må desværre skuffe dig, da ingen af disse billeder er taget med engangskamera :-)

    SvarSlet