"When you unwrap exactly what you wanted for christmas."

Lidt billeder fra i går, juleaften.  Åh, jeg havde den bedste juleaften, som gik langt over forventning. Kom først i seng klokken 4, så har været lidt træt i dag. Det har dog ikke afholdt mig fra en løbetur. I morgen samles tosserne igen til julefrokost hos min mormor.
I kno', bro - Et virkelig crappy billede af hvad jeg fik.
Et billede af Børglum Kloster (sjovt, moster Gitte) - vinrøde gamascher som er virkelig tykke og bløde!!! - sølvfarvet halsring - iPhone 4s (oh, fucking YEAH) - korsring som jeg har ønsket mig længe (!) og en rigtig fin ring med en blå sten - mørkegrå Carhartt-hue som nok kommer til at sidde groet fast til mit hoved denne vinter - en fin halskæde - Hugo boss parfume - to rigtig fine neglelakker - et par dejlige stribede vanter. Ud over det fik jeg også noget tøj som skal byttes.

Som I kan se, har jeg fået en iPhone 4s (!). Kender I nogle app's jeg bare ikke kan leve uden????
Har allerede fået hentet Instragram (claratvilling), kommenter lige hvis I også har en Instragram som I synes jeg skal følge!

15 kommentarer:

  1. Lækre gaver og gud hvor er du heldig, at du har fået en iPhone! Selv har jeg en iPod og jeg ELSKER Instagram, min er: signeralkov
    Gode app's er f.eks: trendsales, picframe, facebook, skype, chicfeed, blogger og tumblr! :)

    Hugs!

    SvarSlet
  2. Jeg er også MONSTERGLAD for den!
    Jeg må hellere lige tjekke din instagram ud, samt nogle af apps'ene. Har dog hentet de fleste af dem i forvejen :-)

    x

    SvarSlet
  3. Har du fået... En missekat?

    SvarSlet
  4. Det troede Karen også!
    Men nej... Det er min kusines

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine gaver! Og rigtigt fin blog!! Følger dig nu :)
    Kisses fra Freja fra frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak skal du have, og velkommen til!

    SvarSlet
  7. Ved godt at dette indlæg er "gammelt" nu, men tænkte at du måske stadig var interesseret i app's! :-D
    her:
    Skyview
    water?
    DR radio
    Sleep cycle
    Wordfeud
    Dmi byvejret
    Fruit Ninja
    Unblock Me
    Angry Birds
    Closet organizer
    Evernote

    Tror ikke lige, at der var flere :)
    Jeg er fast læser af din bæog fra nu af :-D
    Smil fra Victoria!

    SvarSlet
  8. Utroligt som tastefejl kommer i vejen! Der skulle stå Blog og ikke bæog :-D

    SvarSlet
  9. Fedt, tusind tak! Kigger lige på dem :-)
    Og velkommen til!

    SvarSlet
  10. Hold da op, sikke en skøn blog du har dig! Den er virkelig personlig og fin. Jeg tilføjer mig straks som fast læser!
    Jeg vil lige tage et kig forbi din instagram ( min hedder luciadomanyi, hvis du vil se min.)

    Jeg har en giveaway kørende hvor man kan vinde en øreklemme fra RebekkaRebekka, så kig forbi min blog hvis det lyder fristende :-)

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hold nu op, hvor er du sød! Tak. 1000 tak! Jeg kigger forbi!

    SvarSlet