Fredag

 Sov længe - gik ned på stationen - mødtes med klassen og en af paralleleklasserne - hoppede på toget - stod af - gik hen til folketinget - gik ind - blev tjekket - fik klistermærke på brystet - blev vist rundt derinde - hilste på Berdel Haarder, Søren Pind og Manu Sareen - blev sluppet løs igen - gik op og ned af strøget med pigerne - nød julestemningen - tog i A&F - fik taget billede - nød duften - grinte af Stine - gik ud - tog på Agnes Cucpakes - delte en lækker én med Karen - brokkede mig over de irriterende gafler (!) - købte tre rustne søm, fransk nougat og en lille pose skrubtudser for 19 kroner i Søstrene Grene - løb hen til Hovedbanegården - mødtes med de andre - satte mig ind i toget - havde en fest - stod af toget - gik hjem - opdagede at jeg havde glemt min nøgle - gik hjem til Stine - spiste madpakker - havde en fest igen - lånte et par bukser af hende - skyndte os til dans - lavede fis med Karen i telefonen - mødtes med Karen - gik ind til dans - hilste på Paloma (og spøgelserne) - dansede og havde en fest igen, igen - gik ud - var flov over mit tøj da jeg så der var galla på gymnasiet (lige ved siden af) - fulgtes med Stine hjem - havde en fest igen - sagde farvel - tog hjem.

2 kommentarer:

  1. Søde billeder! Hør lige den her, hørte den lige samtidig med at jeg læste indlægget: http://www.youtube.com/watch?v=ZBxnLdp6sr4&feature=share

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!
    Og tak for at have vist mig den fantastiske sang! x

    SvarSlet