You whisper please remember me

Har haft en ganske lækker weekend!
I fredags stod den på pigehygge, Gaga, god mad, god musik, kostumer, snak, hemmeligheder, glæde, film, limbo og utallige grin hos Stine. Vi holdte Gaga-night (passede rimelig godt med at det er Halloween!) og alle var klædt ud. Vilde øjenvipper, kødkjole, avisjakke, glimmer, plastik, spillekort, og jeg kunne blive ved.
Lørdag sov jeg.... Og jeg sov... Og jeg så TV... Og jeg hørte musik..... og jeg foldede papir.
I dag har jeg løbet til Sillebroens Støt Brysterne løb. Fik en tid jeg selv er rimelig stolt af! (personlig rekord, wuuuh!)
Bagefter tog jeg hjem til Karen for at klippe vores musikvideo (engelsk fremlæggelse) færdig! Kæft hvor har vi selv grint meget over den!
Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg er fuldstændig besat af denne lille svenske gut, kaldet Ulrik Munther! Faldt over dette net HER! og forelskede mig med det samme. Men hvad synes I? Er det a little too much, eller er det ok?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar