Hold your horses


Nu er efterårsferien ved at være nået til vejs ende, og beskederne begynder så småt at tikke ind: "Hey dude, hvornår skal vi aflevere matemtik?", "Hvad skulle den der franskstil handle om?" og "Kan du ikke lige sende mig de der ord vi skal forklare i samfundsfagsprøven?"
Jeg magter næsten ikke at skulle i skole igen.. Det er så rart at have ferie. Stille og roligt. Har kun været "social" i går, hvor jeg var i gode, gamle København med Helene. Det var forresten skønt at være sammen med hende igen! For pokker hvor jeg dog mangler hende i min hverdag!
I dag har jeg tjent hundredeogniogtredive kroner og havltreds ører på et børneloppemarked i gågaden. Nu er jeg lidt tættere på at have råd til et spejlreflekskamera (!)
Nogen der kan anbefale et spejlreflekskamera til cirka 3500?
(Det skal kunne filme) 

8 kommentarer:

  1. Jeg har et CANON 1100.. og det er jeg meget tilfreds med og rigtig glad for! ^^
    Jeg kan dog ikke love at prisen er på 3500 kr. Det jeg har var på tilbud, fordi der var et arrangement i byen.. Det koster vist 4000 kr. ca. oprindeligt.
    Jeg ved det ikke er til megen hjælp, men ville gerne anbefale CANON Spejlrefleks!

    - Det er en meget smuk sang du har linket!

    Ps. Jeg har det på fuldstændig samme måde.. Humøret formindskes bare når ferien er på vejs ende.
    Håber du får sparet penge sammen og finder ud af det! ^^

    - Sarsu.
    teen-chill.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hmm.. Jeg vil have det med i mine overvejelser! Må lige tjekke dine billeder ;-)

    Ja, den sang er helt igennem fantastisk!!

    SvarSlet
  3. Hej sødeste.. Jeg synes også at det var skønt.. Jeg mangler også dig og de andre utroligt meget i min hverdag.. Jeg savner jer.. I hope i'll see you soon <3

    SvarSlet
  4. Årh baby <3
    Vi ses forhåbentlig snart igen!

    SvarSlet
  5. Det håber jeg også vi gør.. Savner jer der hjemme! <3

    SvarSlet
  6. Og vi savner dig!
    Synd du ikke kunne komme i morgen :-( x

    SvarSlet
  7. Og vi savner dig!
    Synd du ikke kunne komme i morgen :-( x

    SvarSlet
  8. Ja, jeg ville også rigtig gerne have været der, men jeg er stadig 'fanget' på Fyn :-* <3

    SvarSlet