Yndlings ting lige nu

1. Mine Vans Authentic! Oh god, jeg elsker dem! Nu da jeg har dem, ved jeg ikke hvordan jeg nogensinde har kunne leve uden!
2. Et rigtig hyggeligt spejl jeg fik af min lillebror i fødsesldagsgave (for lang tid siden) Det er vildt praktisk når man sætter hår fx.
3. Købte en (stor) cowboyjakke i genbrugsen og klippede ærmene af den. Jeg er rigtig glad for den! Den er virkelig cool.
4. Sæbebobler! Tja, tjo. Behøver jeg sige mere! De er så fine med alle de farver.
5. Min røde læbestift. Jeg elsker rød læbestift, og jeg synes det ser rigtig fint ud! Jeg bruger ikke min til hverdag, men jeg elsker at have den!
6. Natbriller fra Monki. De er smadderpraktiske når man fx. skal køre langt i bil. Og så har jeg fået dem af en fantastisk veninde (læs: Helene) som er på efterskole nu. Øv.
7. Min pung som jeg har købt på et loppemarked! Den er rigtig enkel og fin synes jeg. Og så er der en masse overskuelige rum i den.
8. Min læbepomade som jeg købte på færgen, da det musicalhold jeg er på skulle til Berlin for at oprtæde. Den dufter bare dejligt!

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor er jeg misundelig på dine vans! ;-) Jeg må bare have dem, men jeg har så mange sko, så det må blive et juleønske... Hvor har du købt dem? Jeg har set dem i Samsøe.

    Btw tusind tak for anbefalingen, det gør en så glad! Jeg er fast læser af din meget fine blog nu!;-)

    Kram

    SvarSlet
  2. Hej :-)
    Jeg har købt dem i Samsøe, og jeg er så sindssygt glad for dem!!!

    Det var så lidt, og 1000 tak :-)

    SvarSlet