Seks på stribe

Laura Holm
Lauras blog er fyldt med lækre outfits, collager osv. Laura har en rigtig fed og inspirerende stil! Find Lauras blog her.


9 to the 6 to the 7 to the 8
Skønne Johanne har en fantastisk personlighed, og så er hun en fantastisk veninde! Hendes blog er fyldt med personlige indlæg, musik og inspirationsbilleder! Besøg Johannes blog her.


brown eyes blond hair
Signes blog er fyldt med smukke billeder og inspirerende outfits! Signe selv er en af de smukkeste piger jeg længe har set! Find Signes blog her


Fridas Circus
Jeg må nok indrømme at Fridas blog er en af mine yndlings! Hun har sådan en fin stil, altså! Det er ligefør jeg sidder og klapper i hænderne hver gang jeg ser et nyt indlæg fra hende! Kig forbi Fridas blog her.


Should I kill myself or have a cup of coffee?
Isabella Leonoras blog er ikke emo eller selvmordsagtig eller noget! Hendes blog er personlig, inspirerende og fyldt med søde billeder og god musik! Besøg hendes blog her.


Verden set fra oven!
Karen er først og fremmest en fuldstændig uundværlig veninde! Og så er hendes blog også rigtig sød! Den er fyldt med billede, inspirationsbilleder, musik og hverdagsindlæg. Hun er forholdsvis ny blogger, så kig forbi hendes blog her.

Dette er seks af de (rimelig mange) blogs jeg læser!

4 kommentarer:

  1. EJ! Tusind tak altså... bliver altid så glad når nogen kan li' hvad jeg laver! Hvor er du sød :D

    xx Frida

    SvarSlet
  2. wow tusinde tak! Det betyder rigtig rigtig meget!
    Stort knus

    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tusind tak for det Nanna, men det er mit gamle domænenavn du har linket til :((

    SvarSlet